Nota:
Setiap nama, No Akaun & No Tel yang kami masukkan disini akan berada di google setelah 48jam artikel diterbitkan.
Sesiapa yang berurusan secara online anda digalakkan membuat semakan (Search) terlebih dahulu di google atau di blog ini, jika ada yang meragukan sila hentikan urusan serta merta.
Untuk semakan no. akaun bank, sila masukan no. akaun dalam kotak search

PEGUAM PENIPU


Kali ini, kami di Scammer Online mendapat informasi terbaru mengenai kes penipuan, yang melibatkan sebuah syarikat bukan firma guaman yang mengenakan yuran guaman yang terlalu tinggi terhadap anak guamnya dan dengan tanpa rasa bersalah memanipulasi rakan peguam yang lain

HM Management & Agency dengan nombor pendaftarannya MA0142335 yang merupakan sebuah syarikat perunding pengurusan perniagaan, seminar dan motivasi beralamat di No. 41 Jalan Teruna 2, Taman Bukit Rambai Melaka sebenarnya bukanlah sebuah firma guaman tetapi pengurus khidmat guaman. 



Laporan polis mengenai peguam penipu ini pernah dibuat di Balai Polis Batang Tiga Melaka, melibatkan kes penipuan wang oleh Abdul Rahman Hassan terhadap Datin Hajjah Zainon dengan menggunakan kes anak beliau. Abdul Rahman Hassan adalah rakan subahat kepada Mohd Hilmy Shamsudin.

Laporan kepada Lembaga Tatatertib Peguam-peguam juga telah dibuat pada 28 Jun 2013 oleh Datin Hajjah Zainon binti Hamid. Selain Abdul Rahman dan Mohd Hilmy, nama yang terlibat adalah Hafiz, berasal dari Johor dan masih belum dapat dihubungi.

Buat pengetahuan semua, Mohd Hilmy Shamsudin kini sedang giat mencari mangsa di Melaka dan Johor bersama-sama dengan rakan barunya.

Berhati-hatilah dalam setiap urusan yang anda jalankan supaya keluarga anda atau sesiapa sahaja yang anda sayangi menjadi mangsa penipuan peguam yang selalu menganggap diri sendiri sebagai peguam terkenal di Melaka dan sering mendapat perhatian daripada pihak media. 

Wahai peguam terkenal, Mohd Hilmy Shamsudin, tidak cukup lagikah kau menipu, menganiaya, memfitnah dan memanipulasi ibu, isteri, anak guam dan rakan peguam yang lain?

Pengadu: https://www.facebook.com/ahmad.aldzafer

Laporan Pengadu:
Hati-hatilah jangan anda,keluarga anda,sahabat anda atau sesiapa yang anda sayangi menjadi mangsa penipuan lawyer yang menganggap konon dirinya lawyer yang terkenal diMelaka dan sering mendapat laporan Media...HM MANAGEMENT & AGENCY registration number MA0142335 YANG MERUPAKAN SEBUAH SYARIKAT PERUNDING PENGURUSAN PERNIAGAAN,,SEMINAR DAN MOTIVASI BERALAMAT DI NO 41 JALAN TERUNA 2,TAMAN BUKIT RAMBAI MELAKA DAN BUKANNYA FIRMA GUAMAN TETAPI MENGURUSKAN KHIDMAT GUAMAN...
top lawyer MOHD HILMY SHAMSUDIN TAK CUKUP LAGI KE MENIPU,MENGANIAYAI,MEMFITNAH DAN MANIPULASI IBU,ISTERI,ANAKGUAM DAN RAKAN PEGUAM YANG LAIN...KINI SEDANG BERGIAT MENCARI MANGSA DI MELAKA DAN JOHOR BERSAMA RAKAN BARU NYA...
sila lihat lampiran...

Bukti:
(klik gambar untuk zoom)











No comments:

Post a Comment